Воркшоп "Аналіз цільової аудиторії" від Поліни Александрової

Для учасників Бізнес-школи КНУ "Наукового парку" 3 грудня було проведено воркшоп на тему «Аналіз цільової аудиторії»!

Дякуємо Поліні Александровій (СОО Бізнес-школи КНУ) за цей воркшоп, а саме за теоретичну частину цієї теми, яку учасники закріпили аналізом вдалих рекламних кампаній відомих брендів, які наочно демонстрували переваги глибинного знання своєї цільової аудиторії, а під кінець воркшопу команди працювати над детальним портретом свого потенційного користувача. 

Аналіз і розуміння своєї цільової аудиторії та в цілому все, що з цим пов’язано, дуже важлива частина побудови будь-якого бізнесу чи стартапу.
Тому на воркшопі «Аналіз ЦА» розібрали наступні пункти:

  • що таке портрет користувача та як його будувати;
  • чому важливо чітко розуміти свою цільову аудиторію;
  • як використовувати це знання для побудови та успішного функціонування бізнесу;
  • та звісно попрацювали над конкретними проектами учасників.

Дякуємо всім студентам, хто знайшов змогу підключитись та до нових зустрічей!